برای سزارین دوم باید ازچندهفته بریم تشکیل پرونده بدیم

۴ پاسخ

دکترت نامه میده

اگه دولتی میخوای بری الان باید بری پرونده تشکیل بدی

به من گفت ۳۲ هفته تموم شد بیا

پرونده چرا؟
دکترت نامه بستری و سزارین میده دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری