بیمارستان دولتی بخوایم بریم برای زایمان کی باید پرونده تشکیل بدیم

۵ پاسخ

یه چند تا امضا هم میگیرن از همسرت و تمام

نمیخواد پرونده تشکیل بدی که
وقتی دردت گرفت بری بخش زایمان خودشون همسرت رو میفرستن میره پذیرش و واست پرونده تشکیل میدن

هفته ۳۲ب بالا

اگر طبیعی بخوای که هر وقت رفتی رفتی، اصلا دردت گرفت برو
ولی برای سزارین نمیدونم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد