بیمارستان دولتی بخوایم بریم برای زایمان کی باید پرونده تشکیل بدیم

۲ پاسخ

من که از همون اول بارداری میرم پیش مامای خود بیمارستان برام پرونده تشکیل داده

۳۶ هفته فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد