۹ پاسخ

دکتر دارید!!!!

دکتر بهم نامه داد گفت برو بیمارستان نوبت بزن برای۲۲چونک رندم هست شاید زود پر بشه..بیمارستان برای۲۲اسممو نوشت چونک ۲هفته مونده بود ب زایمان..گف برم یک هفته بعد برم برای پرونده سازی..

نه فقط از دکترت نامه بستری میگیری هر وقت رفتی بستری میکنن

دکترتون یه نامه میده بهتون از قبل مثلا تو هفته ۳۷ اینا
هروقت که انشالله وقت زایمان باشه با اون نامه میرین بیمارستان برای بستری ،تشکیل پرونده میدن و بستری میشین.نیازی نیس از قبل تشکیل بدین

بعدشم دكترت بهت نامه ميده ميگه كدوم بيمارستان برو

نیاز به تشکیل پرونده نیست
هرروزی که بری برای زایمان با نامه پزشکت همون روز انجام میدن
کار خاصی نداره

من زايمان قبليم ساعت ٨صبح رفتم بيمارستان همونجا كاراي پذيرش و انجام داد همسرم و پرونده تشكيل دادن و بستري شدم

دکترت اگر ماله همون بیمارستان باشه نامه میده بهت خودش میگه کی بری یا همون روز یا روز قبلش میری

فکر کنم شب قبلش

سوال های مرتبط