من رویال ویت دادم خوبه
من قبلا لیکو زینک دادم الان پدیا بست
من سانستول گرفتم ولی اثری نداشت برا بچه من
اشتها اور پدیا بست هم دادم خوب بود
مولتی بیبی جویس هم خوب بود
این سری میخام لیکو زینک بگیرم
پرافیل که سیپروهپتادین داره خوب نیس
من که هر دفعه یه مدل میگیرم
الان دارم سانستول زینک پلاس میدم
تموم شه میخوام لیکو زینک بگیرم
من پرافیل میدم خیلی اثر داره اشتهاش کامل باز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.