کدوم ال دی بهتره نی نی پوشک شیرخشک

تصویر
۱۰ پاسخ

و منی ک تا حالا الان دی نخوردم😁

من یکساله میخورم بخدا اونقدر عصبی شدم ها

من تا الان نخوردم اصلا🫠

دومی

تا حالا نخوردم اصلا نمیدونم فرقشون چیه 🫣🫣🫣

سیبل خیلی خوبه

دومی خیلی اشتها رو زیاد می‌کنه . سردی میاره از رابطه متنفر میشی .. اعصابت رو هم خورد میکنه

اون بالایی یکبار خوردم تقریبا روبه مرگ رفتم
علتش نمیدونم چی بود
یبار خوردم نصف شب رگای سرم داشتن میترکیدن از حال رفتم رفتم بیمارستان دکتر گفت بهت نساخته
ولی اون زردا هرازگاهی خوردم اوکین

اولی بهتره

یااین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩵shahriyar💙 مامان 🩵shahriyar💙 ۲ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی