ادرار زرد ملایم و معمولی یعنی نوزاد خوب شیر خورده
اگه بهش شیرخشک میدی باید آب بهش بدی،من ازیکماهگی بهش میدم،چون یبوست داشت و شیرخشکی بوددکترگفت بهش بده،آب باعث دل دردنمیشه،اگه مولتی بهش میدی زردبودن ادرارش بخاطر اونه،اگه مرتب پوشکشو خیس میکنه،اسهال نیست علتی نداره بدنش کم آب بشه،زیادمشتاق خوردن آب نیستن،ولی ازاین سن چون هوا گرمه آب جوشیده وسرد شده بریز تو شیشه شیر گهگداری بده بخوره،سعی کنه وقتی سیره بهش بدی،گرسنه باشه زیاد میخوره،درکل آب دیگه ازاین سن ایرادی نداره عزیزم.
من ب پسرم آب میدم عزیزم
من ب آریا آب میدم
اره بدنش کم آبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.