من کل سیسمونی دخترمو از آقا بزرگ گرفتم واقعا خیلی خیلی با انصاف هستش قیمت هاش نصف قیمت عبدل آباده عبدل آباد الکی گرونه
تو عبدل آباد هر مارکی بخوای چه ایرانی چه خارجی هست ولی آقابزرگ اکثرا مارکای متفرقه داره
من بهار خریدامو کردم بعد رفتم ی سر زدم عبدل اباد
و واقعا پشیمون شدم عبدل اباد عاااااالیه کاش همه خربدامو از اونور میکردم
من بهار همه خریدامو کردم برای روتختی که رفتم عبدل اباد بجز لباس بقیه خریدا قیمتاشون بهتر بود ب نسبت البته نه همه چیز ..بهار تکمیل تر بود
جفتشم برو نمیشه گفت این یا اون من ی سری چیزارو از اقا بزرگ خریدم عبدل اباد اگر کالسکه خوب میخوای لباسای خوب میخوای برو اونجا برای وسیله های ریزه پیزه تر هم خرید کردن از اقابزرگ راحت تره هم قیمت مناسب تره مثلا من ست سرویس پلاستیکی نمیخواستم چون واقعا تیکه هاش به دردم نمیخورد وان سیلیکونی و تاشو هم خیلی گرون بود از اقابزرگ ست وان و اسانشور خریدم قیمتشم ۱میلیون و ۱۰۰ بود مثلا زیر انداز تعویض چن تا لباس تیکه ای دو سه تا اسباب بازی پیشبند دوتا سرهمی و این چیزارو خریدم ولی خب لباس خوب از مغازه های سیسمونی شهرمونم خریدم براش جدا
برو سر بزن خودت متوجه میشی
عبدل آباد بیشتر لباس داره برای خرید لباس خوبه ولی آقابزرگ همه وسایل سیسمونی و داره کالسکه اسباب باری تخت حتی حوله و این جور چیزا تنوعش هم زیاده من که سخت پسند بودم نصف وسایل سیسمونی رو جز لباس تونستم از آقابزرگ بخرم
والا تا ماه پیش اقا بزرگ ولی الان این ماه همه چی دوبرابر شده فلاسک ۶۰۰ تومنی شده ۱۱۰۰ وان ۹۰۰ تومنی شده ۱۸۰۰ ب بالا من خریدامو از آقابزرگ کردم و راضی بودم ولی الان دوبرابر شده واقعا نمیصرفه نمیدونم میخوای جفتش برو سر بزن اونی که ب دلت بود از اون خرید کن اصلا وحشتناک شده اوضاع
از نظر من آقابزرگ خیلی الکی گرون کرده همه چیو و دیگه مارک های معروف هم نداره مثلا کالسکه کیدیلو اصلا نداشت من رفتم عبدل آباد به نظرم عبدل آباد از همه جا بهتره
من آقابزرگ رو بیشتر دوست داشتم
هر دوتاش خوبه نمیشه همه چیز رو از یه جا گرفت
آقا بزرگ وسیله های بزرگش خوب نیست زیاد تخت و کمد و کالسکه و اینا
کالسکه مثلا عبدل آباد قیمتش بهتر بود
یا مثلاً رو تختی و سرویس خواب قشنگ نداشت از عبدل آباد گرفتم
ولی قیمت لباساش و وسایل بهداشتی خیلی خوبه
اگه جنس خارجی وخوب میخوای عبدل آباد
اگه میخوای هزینت کمتر بشه آقا بزرگ
عزیزم من تو یه روز هم آقا بزرگ رفتم هم عبدل آباد، همه وسیله های عبدل آباد. تیکه ای ۹۰۰تومان گرون تر بود.
بیشتر وسایلت رو میتونی از آقا بزرگ بگیری ولی اگه میخوای چندتا تیکه لباس خیلی شیک و فانتزی بگیری میتونی اونا رو از عبدل و آباد و بهار بخری. مثلاً آقا بزرگی برند لباس دانالو نداشت، در صورتی که سه تیکه های دانالو هم خوشگله هم جنسش خیلی خوبه.
آقا بزرگ خیلی بده مرتضی اشرفی هم همین طور کلا این سوله ها خیلی خیلی بیکیفیتن
اصلا نرووو
عبدل آباد هم تک و توک خوب پیدا میشه
من رفتم عبدل تنوع خیلی بالا بود لباساش خیلی شیکه اون تو سبدیاشم ک دم دره قیمت بالا داره قیمت پایینم داره قیمت پاییناش سلیقه من نبود به نظرم پولتو دور میریزی اما من تیکه ۴۸۰ ۵۰۰ خریدم خیلی با کیفیت و شیکه برا تو خونه
یه مغازه بود سرهمی و لباس بیرونی داشت خیلی شیک بود
اقابزرگ انتخابات محدوده
من یه سری وسایلو از اقابزرگ گرفتم
بقیشو از عبدل اباد
ارزونتر از اقا بزرگ، سیسمونی مرتضی اشرفی تو کهریزکه
من فروشگاه بزرگ بهتر خرید میکنم تا همش یکجا باشه برو آقا بزرگ
من آقابزرگ خرید کردم
عبدل آباد خرید کردن برات سخته چون هرچیز رو باید از یه مغازه بخری ...دوم اینکه قیمتاش ی مقدار بالا تر از آقا بزرگ هست....سوما خسته کننده است .
بنظرم آقا بزرگ
هرچند من خودم هنوز آقا بزرگ نرفتم فقط رفتم عبدل آباد دیدم اینجوریه خرید نکردم و گفتم سرماه برم آقا بزرگ
من برای دخترم از آقا بزرگ خریدم ۶ سال پیش ،خیلی راضی بودم همه شم سالم مونده بعضی میان میگن خوب نیست،ولی قیمت مناسب ،لباس هاشم خوب بود
عبدا آباد واقعا شیکه وسایل هاش و عالیه
آقا بزرگ من همه خریدا رو از اونجا انجام میدم
عبدل اباد اقا بزرگ اصلاااااا سليقه من نبود
اقا بززگ
اگه لباس تیکه ای ارزون میخای عبدل آباد اما بقیه وسایلش آقا بزرگ
آقا بزرگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.