برای سیسمونی عبدل آباد خوبه یا خیابون بهار یا آقا بزرگ کدوم؟

۱۰ پاسخ

عبدل اباد

عبدل آباد گرونه ولی جنساش خوبه
آقا بزرگ هم قیمتاش خوبه هم جنس خوب داره

اقابزرگ خوبه

من از عبدل اباد خریدم تنوعش عالی اما قیمتاش بالاس

هر سه تاش😐🤣اقابزرگ اقتصادیه عبدل اباد متوسطه بهار گرونه

میگن اکبر آباد هم خوبه نسبت به عبدل آباد قیمتش کمتره

اگر جنس خیلی لوکس و برند میخوای خیابون بهار وگرنه برو اقا بزرگ از جنس ضعیف تا خوب داره من یک سری از بهار گرفتم خورده ریز رو از اقا بزرگ خیلی هم راضی بودم

بهار ولی چیزای خیلی شیک میتونی پیدا کنی تو عبدل اباد باید بگردی

وای چقد گرونهههههههههههه

عبدل اباد جنس بهتر از اقا بزرگ. داره اما قیمتش بیشتره ولی از بهارارزون تره

سوال های مرتبط

مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی