۱۰ پاسخ

گلم از سزارین راضی بودی بعدش چجوری بود

ای جان چقدر ناز خدا حفظش کنه گلم 💐💐
موقع ب دنیا امد چند کیلو بود

ماشاالله چی خوشتیپ 😍😍

ای خدااااا..

الهی بگردم مادررررر🥹قربونت برم من💋

اینجا ۷ روزش بود 🥹

تصویر

آخ جونم چه ناز خوابیده

😍😍😍😍😍

الهییییییییی بگردممممم
چقد نازه
ماشالله بهش

آخ ننه بگردم ❤️🥹

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۶ ماهگی