ن فقط باقلا کلا نخود و هرچیییی ک حبوباته حساسیت پیدامیکنه.از باقلا هم شرو میشه تو بارداری نخور وقتیم بدنیا اومد ازمایشش بگیر اگ نداشت میتونه بخوره. بیشتر ارثیه...کسایی ک فابیسم دارن تا اخرعمرشون نباید باقلا بخورن.حتی بوشونم درحد خفگی میبرنشون.
من خودم فاویسم دارم .چیزی نیس ک😂
چطوری ی جنین فاویسم میشه
حساسیت به باقالی رو میگن فاویسم
حساسیت ب باقالیه فکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.