۲ پاسخ

مطمعنا دندونشه همینایی ک گفتی
بی اشتهایی گریه الکی مخصوصا نزدیک شب

اره از دندونه ولی اگع میخوای مطمئن بشی ببرش دکتر

سوال های مرتبط