۷ پاسخ

خداروشکر داره میاد برو عزیزم خدا ب همراهت

واییییی مامان فندوق بالاخرع میبینم نی نی دارع ب دنیا میاد 😍😂

از علائم نزدیک شدن زایمان هستش
کاراتو انجام بده که اگه امروز فردا دردات شروع شدن بری بیمارستان
ولی این علامت به تنهایی واسه بستری کافی نیست مگه دهانه رحمت ۴ سانت شده باشه

من موقعی که معاینم میکردن و بازم میکردن اینجوری شدم ترشح بزرگ همراهم با رگای خونی بعدش 4 ساعت زاییدم برو بیمارستان

نگران نباش تا 42 هفته اوکیه

هیچ برو بیمارستان دیگه داری میزایی تا فردا

من سر بچه اولم بیمارستان بستری بودم با آمپول فشار اینجوری شد بعد سه چهار ساعت زایمان کردم

سوال های مرتبط