سلام اگه ترشح با رگ های خونی داشتیم چیکار کنیم

۷ پاسخ

داری زایمان میکنی

چون هفتت بالا هست بهتره بری بیمارستان معاینه بشی

سلام بدو برو بیمارستان که نی نی میخادبیاد

باید دیگه زنگ بزنی دکترت
ساکی ک از قبل بسته بودیو ورداری بری بیمارستان برای پذیرش

نشونه زایمان باید بری بیمارستان

فک کنم نشونه باز شدن رحمه هفتت بالاس برو بیمارستان چک کنن عزیزم

باید بری بیمارستان فک کنم آماده زایمان داری میشی

سوال های مرتبط