من برای پسرم خریدم اندازه اش نشد حتی ۱ بار هم نپوشید . بسته به سایزش باید بخری. الان زوده بنظرم.منم تایم آبان به دنیا میاد ان شاءالله
من هم بافت گرفتم هم میخوام تدی بگیرم
فقط میشه از این کاپشن سرهمی ها خرید
من احتمالا سرهمی بافت بگیرم
چه سوال خوبی
برامنم ابان میوفته نمیدونم چی بگیرم براش
منم نمیخرم معلوم نیست سایزشون چقدر میشه همون موقع میخرم
من فعلا لباس گرم اگه دلم طاقت بیاره نمیخرم چون شاید تپل باشه شایدم ریزه میزه
اوایل سرهمی پولیشی خوبه، چون بچه کوچیک زیاد تو سرما نمی شه برد
من میخوام از خرسیا بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.