خانومایی مهر به بعد زایمان میکنید کاپشن چه مدلی میخرید

۱۰ پاسخ

من برای پسرم خریدم اندازه اش نشد حتی ۱ بار هم نپوشید . بسته به سایزش باید بخری. الان زوده بنظرم.منم تایم آبان به دنیا میاد ان شاءالله

من هم بافت گرفتم هم میخوام تدی بگیرم

فقط میشه از این کاپشن سرهمی ها خرید

من احتمالا سرهمی بافت بگیرم

چه سوال خوبی

برامنم ابان میوفته نمیدونم چی بگیرم براش

منم نمیخرم معلوم نیست سایزشون چقدر میشه همون موقع میخرم

من فعلا لباس گرم اگه دلم طاقت بیاره نمیخرم چون شاید تپل باشه شایدم ریزه میزه

اوایل سرهمی پولیشی خوبه، چون بچه کوچیک زیاد تو سرما نمی شه برد

تصویر

من می‌خوام از خرسیا بگیرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری