من خو این سرپا بشه رفتم برای دومی
تنها راه مطمئن کاندوم، بقیه ی راه ها همشون ۵۰ ۵۰🤣🤣🤣ایودی هم تو همین گهواره سرچ کنی خیلیاااا گذاشتن و با وجود اون باردار شدن تازه بچه ک ب دنیا اومده ایودی تو دستش بوده🤣🤣🤣
کاندوم
درشو باید یا سیمان کنی یا بتن ریزی 😆😆😆
والا خواهر من که میخوام پلمپش کنم کلا خیالم راحت شه😂😂😂
طبیعی
طبیعی😁😂
یک سال و ۵ ماه با این روش جلوگیری کردم
بعد اقدام کردم باردار شدم
بعد زایمانم همون رو ادامه میدم
من خودم احتمالا برگردم ب قرص
ایودی
زنجیر و قفل بزن بهترین روش جلوگیری خواهر😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.