خانما بعد از زایمان چه روش جلوگیری پیشنهاد میکنید ؟؟

۱۰ پاسخ

من خو این سرپا بشه رفتم برای دومی

تنها راه مطمئن کاندوم، بقیه ی راه ها همشون ۵۰ ۵۰🤣🤣🤣ایودی هم تو همین گهواره سرچ کنی خیلیاااا گذاشتن و با وجود اون باردار شدن تازه بچه ک ب دنیا اومده ایودی تو دستش بوده🤣🤣🤣

کاندوم

درشو باید یا سیمان کنی یا بتن ریزی 😆😆😆

والا خواهر من که میخوام پلمپش کنم کلا خیالم راحت شه😂😂😂

طبیعی

طبیعی😁😂
یک سال و ۵ ماه با این روش جلوگیری کردم
بعد اقدام کردم باردار شدم
بعد زایمانم همون رو ادامه میدم

من خودم احتمالا برگردم ب قرص

ایودی

زنجیر و قفل بزن بهترین روش جلوگیری خواهر😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان زیتون
💙💟💜 مامان زیتون 💙💟💜 هفته نوزدهم بارداری