۶ پاسخ

فقط سعی کردم تازه بخورم با پروتیین و فیبر کافی... همه چیز با طعم واقعی خودش با همون مقدار ادویه

شما درد پریودی هم دارین؟؟؟ من روز ۱۳ انتقالم
من سوپ پا مرغ زیاد خوردم ماکارانی ، شیر و نشاسته گل ، تا ببینیم خدا چی میخواد 🥹

هرغذایی میخوای بخور فقط بهشون ادویه نزن
چیزای سرخ کردنی نخور آب پز و بخارپز بخور
سبزی جات و میوه زیاد بخور
تخم مرغ آبپز هم بخور هرروز

تخم غاز

تصویر

برا تشکیل شدن قلب جنین فقط تخم غاز

آی وی اف کردی گلم؟؟

سوال های مرتبط