دختر من تو شربت مولتی ویتامینش هست هنون شربت مولتی ویتامین و امگا ۳ سانستول اونم دکتر داده بود ولیی هیلی خوبه اصلا از پارسال که اونو دادم سرما نخورده اشتهاشم خوب کرده و وزنشم خوب بالا میره
دکتر ب دختر من داده روزی ۲سبسی
من دوست داشتم بدم ولی دکتر گفت بدون آزمایش اصلا نباید بدی
حتی زمان بارداریمم اصلا بهم ندادن گفتن امگا ۳ بدنت سطحش خوبه نیاز نداری
تو بارداری که میگفتن زیادش بچه رو بی فعال میکنه الان نمیدونم چ ضرری داشته باشه ولی کلا هیچوقت ب بچه هیچی سرخود ندی
چند خریدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.