برای دهک چند میریزن؟
برای ما که فقط دو یا سه مرحله ریختن از بهمن یا اسفند دیگه که جنگ شد نریختن دیگه🤷🏻♀️
شانس من رفتم بهداشت پرونده باز کردم برام یسنا نمیریزه از سال قبل رفتم
نه اصلا نریختن
امسال هیچی نریختن
تا دهک چند میدن؟
نه .
نه انگار میگن بعد عید نریختن کلا
والا تا الان که هیچی برای من واریز نکردن
نه عزیزم
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.