براتون طرح یسنا ریختن یان
بارداری شیردهی

تصویر
۱۱ پاسخ

برای دهک چند میریزن؟

برای ما که فقط دو یا سه مرحله ریختن از بهمن یا اسفند دیگه که جنگ شد نریختن دیگه🤷🏻‍♀️

شانس من رفتم بهداشت پرونده باز کردم برام یسنا نمیریزه از سال قبل رفتم

نه اصلا نریختن

امسال هیچی نریختن

تا دهک چند میدن؟

نه .

نه انگار میگن بعد عید نریختن کلا

والا تا الان که هیچی برای من واریز نکردن

نه عزیزم

نه

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️شاه پسرم❤️ مامان ❤️شاه پسرم❤️ ۳ ماهگی