منم درمانگاه رفتم تمام ازمایش هام بدون هزینه بود
یسنا واسه چیه؟هرمادربارداری زایمان کنه واریزمیکنن براش؟یافقط دهکای پایین؟
من دهک یک هستم تا حالا اصلا برام نریختن
نه نریختن
سوال پرسیدم گفتن میخواد زیاد بشه بخواتر همین نریختن
نه آخرین بار ۳۰ بهمن ریختن
مال دهک چنده یسنا؟
ن عزیزم
نه نریختن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.