مامانا شما این ماه یسنا ریختن براتون؟

۸ پاسخ

منم درمانگاه رفتم تمام ازمایش هام بدون هزینه بود

یسنا واسه چیه؟هرمادربارداری زایمان کنه واریزمیکنن براش؟یافقط دهکای پایین؟

من دهک یک هستم تا حالا اصلا برام نریختن

نه نریختن
سوال پرسیدم گفتن میخواد زیاد بشه بخواتر همین نریختن

نه آخرین بار ۳۰ بهمن ریختن

مال دهک چنده یسنا؟

ن عزیزم

نه نریختن

سوال های مرتبط

مامان آرادو مهرسانا مامان آرادو مهرسانا ۱ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان ❤️شاه پسرم❤️ مامان ❤️شاه پسرم❤️ ۳ ماهگی