معلوم نیست چه کار میکنن به اونای باید بدن نمیدن
به من تا حالا اصلا ندادن دهک ۴ هستیم
واسه من یه هفته پیش واریز کردن
من تاحالا یسنا نگرفتم چجوریه گرفتنش؟
میگم کد استعلامش میدونی؟قبلا ازشمانگاه میکردم الان نمیاره بالا
دادن دیگه قبل 18بود
فک کنم همون اول برج دادن
اره دادن گرفتن
اره گفتن تا اخر ماه واریز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.