یسنا میدن این ماه؟؟

۹ پاسخ

معلوم نیست چه کار میکنن به اونای باید بدن نمیدن

به من تا حالا اصلا ندادن دهک ۴ هستیم

واسه من یه هفته پیش واریز کردن

من تاحالا یسنا نگرفتم چجوریه گرفتنش؟

میگم کد استعلامش میدونی؟قبلا ازشمانگاه میکردم الان نمیاره بالا

دادن دیگه قبل 18بود

فک کنم همون اول برج دادن

اره دادن گرفتن

اره گفتن تا اخر ماه واریز میشه

سوال های مرتبط

مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۵ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد