بچه ها طرح یسنا چیه ؟
منکخ اصلأ نفهمیدم برام ریختن یان . با کارت همسرم باید بپرسم جایی؟
نه دیکه نمیر یزن. چون بعد زایمان گفتن. قراره دومیلیون. به حساب مادران. واریز بشه
اول اسفند دادن هنوز ندادن
برای همه دهک ها میریزن؟؟؟
چجوری هست؟ باید ثبت نام کرد؟
نه نشده
نه نشده
نگا نکردم برنامه شمیمم ک کار نمیکنه ولی قبل هر ماه واریز میشده
سلام نه هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.