۵ پاسخ

الان میتونی نشستنو شروع کنی
روروئک پیشنهاد نمیشه..فعلا هم که زوده

از ۸میشه نشوند

من از پنج ماهگی گذاشتم فقط یه چیز نرم میزارم پشتش تکیه بده

من گذاشتم از پنج ماهگی

من از پایان ۶ ماهگی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پسرم💙 آراد💙 مامان پسرم💙 آراد💙 ۸ ماهگی
مامان نفس خانوم مامان نفس خانوم ۱۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان لیمو مامان لیمو ۱۶ ماهگی