نشونه هیچی واسه ماهم روز ۹ همین بود
خبری نبود
همشم احساس میکنم قراره پریود شم
منم تهوع دارم روز ده ازادسازیم میگن بخاطر امپول،سفت شدن منظورت سنگینیه شبیه پریودشدن؟منمه همچین حسی دارم،تهوعم صبح بعدخوردن صبحونه شروع شد،حتی از بوی سوسیس ناهار ظهرم تهوع گرفتم ،قطره متوکلرپرامید یه همچین چیزی بود خوردم بهترشدم
سلام عزیزم من روز اول ولی هنوز درد تخمدان اینا هیچی ندارم نمیدونم عادیه یانه ؟
شم چجوری بودین
ان شاء الله که خیره
عوارض آمپول میتونه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.