سلام خانما شما تب سنج چه مارکی گرفتید راضی هستید ؟

۳ پاسخ

منم کیکابو گرفتم محیط و دمای بدن و اب رو نشون میده

تب سنج لیزری strong baby.هم دمای هوا هم بدن نوزاد رو می گیره کانادایی هست

قشنگا کانال روزمرگی و بارداری من 😍
عضو شو ک بدونی یه خانم باردار روزش چطور میگذره 😍😍

‏rubika.ir/sahar_dailyy

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری