۱۵ پاسخ

منم از این تنورا دارم تا حالا نون توش درست نکردم خوب میشه؟؟

نوش جان

منم الان دارم بستنی سنتی درست میکنم

عزیزم از تنورت راضی؟کارباهاش راحته؟من میخام بگیرم

منم اكبر جوجه دارم ميزارم🙃

ماهم از بیرون اومدیم
پیتزا درست کردم خوردیم
الانم با پسرم لش کردم

تصویر

به به بوووی خوبش تا اینجا اومد 🤤🤤🤤

منم از این تنور ها دارم کار یاهاش راحته؟میترسم بد بشه

من با دخترخونه در حال چرت بعداظهر بودم ک الان بیدار شدم شام هم پیتزا درس میکنم گلم

اینم خونه مامان تو تنور

تصویر

من تنور ندارم تو توستر پختم

تصویر

من دیشب مهمون داشتم شام هم بقیه غذاهای دیشبو میخوریم🤣🤣از صبح هم داشتم تمیزکاری بعد از مهمونی رو انجام میدادم الان خستگی در میکنم😍🛌

منم تنور دارم هی میپزم

تصویر

به به خیلی وقته میخام درست کنم ولی 🍑 نمیزارع

من اکبر جوجه گذاشتم

سوال های مرتبط