۶ پاسخ

اره عزیزم
من از دو ماهگی بهش مولتی ویتامین ویواکیدز میدم
مخصوص نوزادان از بدو تولد
آ و د هم داره
دیگه نیازی نیست آد رو جدا بدی

ن فقط آ ،د میدم .

من میدم

ن فقط آ د

نه فقط آ-د

من فعلا فقط آد میدم

سوال های مرتبط