۹ پاسخ

اینو از بدو تولد میشه داد اتفاقا منم دنبالشم نبود

دکتر از اول به بچه من داده

عزیزم بچه دستگاه گوارشش تکمیل نیست که رفلاکس کولیک دل‌درد داره هنوز شیر مادر رو نمیتونه هضم کنه کامل مادر تو سن شما هنوز تو مواظبت هست یکم مولتی چجوری هضم کنه

خیلی زوده ۶ ماخگی

واکسن چهار ماهگی بزنه بهداشت میده ولی دختر من برای بهداشت رو نمی‌خورد مثل این عکس براش خریدم

من میدم بهش ب زور میخوره‌بدمزس فک کنم

برا نوزادایی میدن ک وزن پایین دارن یا مشکل رشد دارن
دختر من ۲۳۰۰بدنیا اومد دکتر از یماهگی شروع کرد براش
اگر پزشک ننوشته سرخود استفاده نکن

تو سن بچه شما ویتامین AD میدن و ابی بی کر یا بایولاکت

قرار نی هرکسی هرچی داد شمام بدی .مولتی مال۶ب بعده
اونا دکتر میگه میدن .من الان اهنم میده

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۵ ماهگی