۳ پاسخ

ما یک ماه پیش گرفتیم سه روز حالت سرماخوردگی عادی بعد دوسه روز خوب بودیم خیلی حالمون بد شد غذا نمیتونستیم بخوریم .استفراغ تب سرفه گلو درد زیاد بدن درد لوزهام درد ورم داشتن نمیتونستم حتی آب بخورم

پسرم از صبح تب داره و اسهال و بی اشتها و نق نق میکنه

اگه ویروس گوارشی منظورته
تب. اسهال. استفراغ. بی حالی و بی اشتهایی 😑😑

سوال های مرتبط