۲ پاسخ

هر وقت. دندون در آورد بعد برو. ژل بگیر از داروخانه بی تابی کرد بزن به لثه اش. همیشه هم نزن لثه سرد میشه. زود در نمیاره فقط قبل خواب شب بزن الان هم نگیر چون ممکنه دندون نباشه الکی میزنی لثه سرد میشه

هیچی😭😭

سوال های مرتبط

مامان ِنینی❣️❣️ مامان ِنینی❣️❣️ ۴ ماهگی
مامان طلا افشار مامان طلا افشار ۱۳ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی