۴ پاسخ

اره من خودم ۱۴۰۲ عمل کردم
چی بگم بالاخره عمله دیگه

بیمارستان فیروزگر تو‌ولیعصر خیلی خوب بود من اونجا عمل کردم

چی هست

اره خواهر من داشت عمل کرد .سخت نیست ولی هر عملی داستانای خودشو داره دیگه

سوال های مرتبط