۶ پاسخ

وزن دهیش خوبه
البته من شیر خودمم میدم

دوستم ب بچش میداد وزن دهیش کم بود عوض کرد

من ماجان میدم

من بردمش دکتر همین شیرخشکو پیشنعاد داد

منم‌همینو میدم‌نمیدونم

ببخشید دکتر نوشت واسش

سوال های مرتبط

مامان آراد 🧿💙 مامان آراد 🧿💙 ۹ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی
مامان ایلمان💙 مامان ایلمان💙 ۱ ماهگی