برم پستونک جدید گل پسرو بدم بهش افتتاحش کنه😂💙

تصویر
۷ پاسخ

گلم من از این مدل میدادم امروز رفتم سادشو گرفتم ارتودنسی
با اینکه پسرم به این عادت کرده بود
ولی میخام از امروز ارتودنسی بدم واسه دندوناشون و فکشون

مبارکش باشه گلم ❤️🥹
چند گرفتی این مدلو ؟؟؟

دختر منم دقیقا همینو داره

مبارکش باشه
منم خیلی پستونک و شیشه شیر جدید دوس دارم اصلأ وقتی میخرم روحم شاد میشه😁

یادش بخیر انقدر ذوق پستونک جدیداشو داشتم همیشه موقع خواب همیشه نگاه صورتش میکردم پستونک میخورد🥹

تصویر

پسر تو ام پستونکاشو پاره می‌کنه ؟
ما هر هفته پستونک تازه میگیریم چون با دندونش پاره می‌کنه

۱۴۰۵/۲/۲۵

سوال های مرتبط