گلم من از این مدل میدادم امروز رفتم سادشو گرفتم ارتودنسی
با اینکه پسرم به این عادت کرده بود
ولی میخام از امروز ارتودنسی بدم واسه دندوناشون و فکشون
مبارکش باشه گلم ❤️🥹
چند گرفتی این مدلو ؟؟؟
دختر منم دقیقا همینو داره
مبارکش باشه
منم خیلی پستونک و شیشه شیر جدید دوس دارم اصلأ وقتی میخرم روحم شاد میشه😁
یادش بخیر انقدر ذوق پستونک جدیداشو داشتم همیشه موقع خواب همیشه نگاه صورتش میکردم پستونک میخورد🥹
پسر تو ام پستونکاشو پاره میکنه ؟
ما هر هفته پستونک تازه میگیریم چون با دندونش پاره میکنه
۱۴۰۵/۲/۲۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.