۱ پاسخ

من اسفند پارسال یعنی تقریبا یک سال و سه ماهه که انجام دادم.اگر جای خوبی برید ماندگاریش عالیه.من هنوز برا ترمیم نرفتم (قرار بود یک ماه بعدش یعنی بعد از عید برم که هنوز نرفتم).همون موقع خانمه بهم گفت چون لبات تیرگی داره تو جلسه اول زیاد نمیتونم بهش رنگ بدم ولی با این وجود هنوزم رنگش صورتی قشنگ مونده

سوال های مرتبط