۴ پاسخ

من سه دوره زدم تا موند برام، نورامیس

گفتی ژل لب منم دوشنبه میخام بزنم خیلی دودلم

من پارسال نورامیس زدم هنوزم هست نرفته

نورامیس اگه اشتباه نگم

سوال های مرتبط