۸ پاسخ

سینتو بگیر بکش تو دهنش اون هنو فکش قوی نیست
سعی کن ب سینه عادت کنه منم دخترم همین طوری بود سینمو میکشیدم قشنگ تو دهنش بعد میگیرفت

نده شیر خشک بذار یه کم گشنه بمونه میگیره

حموم برو بعد از دو ساعت ریلکس کن بده ببین میگیره برای من اینجوری گرفت

با شیر دوش بدوش
با قاشق بده

قشنگ از حاله سینت بگیر نوک سینتو بزار دهنش مال منم نمیگرفت با این روش تونست بگیره

شیر دوش برقی برای چند شب کرایه کن خیلی خوبه
من اول میدم سینمو بخوره با اینکه میدونم سختشه و کامل خالی نمیکنه بعد پشت سرش یا شیر خشک میدم یا شیر خودمو میدوشم تو شیشه میکنم بخوره

من شیرخشک اپتامیل میدادم که سبک بود بعد مشکل دفع پیدا کرد دکتر گفت نان یا ببلاک کامفورت بده

سعی بتونی بدی سینه اتو برای منم نمیگیرع ب زور بعضی موقعا میگیره شیر خشک میدم منم بهش مارک نان یک

سوال های مرتبط

مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی
مامان ویهان* مامان ویهان* ۸ ماهگی