۱۰ پاسخ

خانما تروخدا دعا کنید دستگاه نره 🙏🙏🙏🙏 صحیح و سالم به دنیا بیاد بغلمون 🙏🙏🤲🤲🤲

نه عزیز چرا بره دستگاه اخه

عزیزم ان شاالله خیره نگران نباش

نه دستگاه نمیره نگران نباش

نه انشالله نمیره من سیو شش هفته و دو. روز رایمان کردم نرفتن خداروشکر

ن عزیزم کامله

وزنش خوب باشه دستگاه نمیره انشاالله

انشاالله بسلامتی زایمان کنی منم بچه های قبلیم ۳۷هفته دنیاامدن دستگاه نرفتن انشاالله نمیره

من بارداری قبلیم ۳۷ هفته و۳ روز بودم وزنش ۳ بود نرفت دستگاه زردی هم نداشت انشالله شماهم بسلامتی زایمان کنی و نی نی دستگاه نره

من بچه هام هر دو 37هفته بدنیا اومدن خداروشکر دستگاه نرفتن یکی چهار کیلو یکی سه و هفتصد
ولی اصلا ریه ربطی ب وزن ندارع نگران نباش

سوال های مرتبط