۳ پاسخ

ترس نداره که اتفاقا انقدم خوبه قشنگ بیس دقیقه یه رب دراز می‌کشی صدای قلب بچتو میشنوی , این کجاش ترس داره؟؟؟ من دیشب ساعت ۱۲ شب بود رفتم نوار قلب گرفتم

عجیبه قلب ک سمت راست نیس.راست یا از معده اس یا کیسه صفرا.یا بزرگ شدن شکم. نوار قلب هیجی نیس مث سونو ایناس

نه بابا دوتا سیم به سینه ات وصل میکنن
دوتا به پاهات.بعد یه طرف سیم ها هم به دستگاه وصله همین.
نگرانی نداره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری