۷ پاسخ

عزیزم طرف ما میگن بچه رو که از شیر می گیری، شب سوم توی خواب ،قسینتو باید بهش بدی بخوره حالا دلیلشو نمیدونم ولی هم به نفع بچست وهم به نفع مادر سینش که سفت شده یکم نرم میشه

۲ سالش بشه

من 19ماهگی گرفتم

اگر دندونش در آمده بگیرش هنوز هوا خیلی گرم نشود باز گرم بشه اذیت میشه من ۱سالو ۳ماع گرفتم هم خودم راحت شودم هم بچم غذا خور شود

اصلا شیرخشک میخوره از صب پاشده ۱۲۰تاشیرزور بهش دادم بخدا ناهارم همنیطور یکسره بازیگوشی

من شیر نگرفتم ولی از یکسالگی اصلا علاقه ای به شیر نداره غذا هم به زوووووور🫠

منم مشکلم همینه قراره بعد واکسن ۱۸ ماهگی از شیر بگیرمش

سوال های مرتبط