عزیزم طرف ما میگن بچه رو که از شیر می گیری، شب سوم توی خواب ،قسینتو باید بهش بدی بخوره حالا دلیلشو نمیدونم ولی هم به نفع بچست وهم به نفع مادر سینش که سفت شده یکم نرم میشه
۲ سالش بشه
من 19ماهگی گرفتم
اگر دندونش در آمده بگیرش هنوز هوا خیلی گرم نشود باز گرم بشه اذیت میشه من ۱سالو ۳ماع گرفتم هم خودم راحت شودم هم بچم غذا خور شود
اصلا شیرخشک میخوره از صب پاشده ۱۲۰تاشیرزور بهش دادم بخدا ناهارم همنیطور یکسره بازیگوشی
من شیر نگرفتم ولی از یکسالگی اصلا علاقه ای به شیر نداره غذا هم به زوووووور🫠
منم مشکلم همینه قراره بعد واکسن ۱۸ ماهگی از شیر بگیرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.