۱۷ پاسخ

۲۲ ۲۳ماهگی

۱۸ ماهگی کمکم شروع میکنم تا ۲ سالگی ببینم موفق میشم

فعلاک میدم

دختر‌من که به زور شیر میخوره تا هروقت ک همین روزی دوبار رو بخوره میدم

۱سال ۵ماه گرفتم

تا دوسال حتما میدم بعدش خدا بزرگه

۳ ۴ ماه دیگ

دوسالگی میگیرم با اینکه خیلی ضعیف و لاغر شدم.

من یه ماه میشه در حال گرفتم ولی زیاد موفق نشدم بعضی وقتا بهانه میگیره ولی کمش کردم

تادوسالگی قصد دارم بهش بدم
شیرخشک میخوره

من تصمیم دارم چن ماه دیگه هم بهش بدم .اگه توتابستون نمی‌افتاد یه ماه دیگه ازشیرمیگرفتمش

من مهرماه یک سال و نه ماهش شد قصد دارم بگیرم

تصمیم گرفتم بعد واکسن ۱۸ ماهگی خدا بخواد

۱سال و ۱۱ماه

والا از دیروز تاحالا بش ندادم قصد دارم بگیرم

پسر من همین الانم خودشو از شیر گرفته😅😂فکر نکنم بخوام قطع تر از این بکنم الانم یه ۱۲۰ یا ۱۵۰ تا قبل از خواب میخوره یه ۹۰ تا یا ۱۲۰ تا صبح قبل از بیدار شدن شاید صبحی رو از ۲۰ ماهگی ندم دیگه

تا هر وقت که روانم اجازه بده
فعلا که دارم میدم

سوال های مرتبط