چند ماهگی نی نی هاتونو از شیر گرفتین؟

۸ پاسخ

من از امروز شروع کردم از ساعت ۱۲ ظهر نخورده

۱سال ۵ماه

هر سه تا رو ۱ سال و حدودا ۶ ماهگی

هفده

یک سال 6ماهکی گرفتم

الان دارم میگیرم امروز استارتشو زدم به امیدخدا شیرخودمم میخوره

دلم میخواد از شیر بگیرم ولی عذاب وجدان اجازه نمیده میگه بزار ۲ سالگی

تصمیم دارم بعد از واکسن 18,ماهگی با اجازه پزشک اطفال این کارو کنم

سوال های مرتبط