من از امروز شروع کردم از ساعت ۱۲ ظهر نخورده
۱سال ۵ماه
هر سه تا رو ۱ سال و حدودا ۶ ماهگی
هفده
یک سال 6ماهکی گرفتم
الان دارم میگیرم امروز استارتشو زدم به امیدخدا شیرخودمم میخوره
دلم میخواد از شیر بگیرم ولی عذاب وجدان اجازه نمیده میگه بزار ۲ سالگی
تصمیم دارم بعد از واکسن 18,ماهگی با اجازه پزشک اطفال این کارو کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.