۱۰ پاسخ

من از یک سال و نیم قصد کردم بگبرم با برخورد تند بقیه مواجه شدم یکم منصرف شدم ولی بعدش نشستم فک کردم دیدم چی به صلاح خودمو بچمه دختر من این آخریا شب تا صبح شیر می‌خورد صبح اصن صبحانه نمیخورد و غذای درستی نمی‌خورد من چون دخترم خیلی وابسته بود ترجیح دادم یهویی بگیرم و خیلی راحت بود مو چسبوندم به سینم دیگه نیومد سمتش حتی شبا که بیدار می‌شد نق نق میکرد ولی شیر نمی‌خواست ۱ هفته اول شباش خیلی سخت بود بعدش خوب شد راحت شدیم جفتمون الان هم خوابش اوکی شده هم غذاش خداروشکر

من از ۱ سال و ۹ماه شروع کردم ب قطع شیر شب و کم کم شیر روز رو کم و درنهایت روزتولدش دقیقا اخرین وعده شیرشو خورد،خداروشکر جفتمون اذیت نشدیم بااینکه وحشتنااااااک بهم وابسته بود و دائم دائم ک میگم ب معنای واقعی کلمه هرررزمان ک میخاست باید بهش میدادم شیرخودمم میخورد...ولی خداروشکر خوب پیش رفت

سلام به هیچکس نگو.من مو چسبوندم گفتم آخ آخ شده دلش سوخت و دیگه نیامد سمتم با ابنکه خیلی وابسته بود۲۵خرداد از شیر گرفتم سه شب اول خیلی سخت بود همش بغلم بود.تا گریه میکرد خوراکی میدادم.کشمش دو نیمه میکردم میدادم میخورد.بادام و پسته آسیاب کن با خرما توپک درست میکردم یکی یکی میخورد.غذا هایی که دوس دازه زود به زود و متنوع میدم.آب و مایعات زیاد بهش بده تا میتونی موقعی که گرمه بیرون نبر غروبها خوبه.بزار خسته بش۶ در طول روز نزار بخوابه سرگرمش کن.یه عالمه دلتنگی دارم هنوز برای شیر خوردنش ولی مجبور بودم اعصاب نداشتم شیرم سم بود براش.الان خداروشکر خیلی بهتر غذا میخوره.میتونی الان انگور یاقوتی شیرین بهش بدی

من بچهام شیر ب شیرن
پسر بزرگم عیدی از شیر گرفتم
ولی داداش کوچیکش هر وقت شیر میخوره اگ یکم ته شیشه شیرش بمونه میخواد بخوره خیلی اذیتم

من یک سالو هفت ماهگی گرفتم
قبلش تا یک ماه موقع خواب و مواقع ضرور میدادم بعدش دیگ یک سالو هفت ماهگی موقع خوابش قطع کردم یک هفته خیلی یخت بود جوری ک خود زنی میکردم

من تدریجی گرفتم
یعنی از روزی ۴ وعده رسوندم به ۱ وعده اونم فقط صبح
اولم شیر شب رو قطع کردم که وابستگی به سینه نباشه برای خواب
نصف شبا اب میدادم بهش
بعدم ۱ وعده صبح رو قطع کردم دیگه هروقتم بهونه داشت خوراکی میدادم
و یه تجربه دیگه اینکه مثلا گاهی دلش ممه میخواست میومد لباسمو میزد بالا من خیلی قشنگ باهاش حرف میزدم و اونم قانع میشد اینجور وقتا حسابی بهش محبت میکردم بغل و بوس و اینا

تقریبا دوماه وقت گذاشتم اول سینه چپمو ندادم دیگه بعدش شیر صبحش قطع کردم بعد دوهفته شیر ظهرش قطع کردم تا یک ماه فقط شبا موقع خواب شیر میدادم اونم ی شب میدادم ی شب نمی‌دادم آخراش
دیگه شبم قطع کردم خداروشکر نه من اذیت شدم نه دخترم اینجوری سینه دردم نمیگیری

من ب روش تدریجی گرفتم هر هفته یا 10 روز یک وعدشو حذف کردم از بهمن شروع کردم تا اریبهشت ک 23ماهش شد،هفته اخر فقط شد یه وعده قبل خواب ،اصلا یادم نمیاد روز آخر کی بود نه من اذیت شدم نه امیرعلی جانم

یعنی وقتشه ک بگیریم؟
کاشکی اسون باشه شیر گرفتن ازشون🫠

منم دغدغه اینو دارم

سوال های مرتبط