سلام مامان رایان شما چشم بچتون مجرای اشکیش بسته هسته
چشم که کوچیک نمیشه. مرتب با چای ولرم بشور تا عفونت نکنه
دخترمنم ازبدوتولد تا۴ ماهگی بسته بود همین که وارد ۵ ماهگی شد خودش خودبه خود خوب شد خداروشکر ماشالا.والا من ن ماساژ ن هیچی نمیکردم خخخخخخ
گاهی اوقات بله ،میزان عفونت درچشم کنترل نمیشه ،واثر گذار ،اکر آلان با ماساژ باز نشه باید دکتر میل بزنه که باز شه
مامانم میگفت که آبجیم هم اونجوری بوده خودش خوب شده چشمش هم کوچیک نیس
از کجا بفهمیم مجرای اشکیشون بستس؟
باد میکنه چرک میکنه اشک میاد
شاید ولی باید باز باشه .من پسرم دوماه بسته بود دکتر گفت ماساژ بده باز نشه خودمون باید باز کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.