۴ پاسخ

لاک زدین برای قرتی خانوم پاهاشو نمیخوره؟

منم خریدم خیلی غلیظه دخترم دور از جونش انگار میخواد خفه بشه

نه دیگه قطره آد نده بهش فقط همینو روزی یک سیسی بده

مولتی باید از شش ماهگی بده ولی اگه میخای بهش بدی دیگه نباید اد رو بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان جونه دل❤️ مامان جونه دل❤️ ۱۰ ماهگی