۴ پاسخ

من این درد و دقیقا وقتایی دارم که هفته ام عوض میشه. یه جور درد و کشیدگی زیر شکم. انگار بچه داره بزرگتر میشه و جا باز میکنه

منم همینطورم، کلافه شدم دیگه، از الان اینجوریم ماه های دیگه چی بشه، دکتر گفت استراحت کن هرموقع درد داشتی طبیعیه انگار

مامان مهربون یه دل درد خفیف مثل پریودی هست که میاد سراغ آدم که بعدش کلا می‌ره و طبیعی و موردی نداره اما اگه دل درد پریودی مداوم باشه باید حتما به دکترت بگی

اره ظاهرا طبیعیه همه دارن تقریبا

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری