فیلیپس اونت خیلی به سینه مادر شبیه
اطرافیانم که هر دو رو میدن و ول نکرده همین رو دادن
ولی من نتونستم بچه ام دو سوخته کنم
برای اینکه اعتصاب شیر کرد دکتر گفت شیشه حذف بشه فقط سینه خودت
البته من پستونک اونت رو میدم
توجه اکثرا اونایی که گفتن بچمون سینه رو ول نکرده بچه هاشون یه ماهه یا دوماهن هنوز هیچی نمیفهمن یکم که بگذره هوشیار میشن و انتخابشون صددرصد شیشست مخصوصا اونایی که پستونکم میدن همه شیشه هام یکین در واقع بچه به سر شیشه که لاستیکه عادت میکنه عین پستونک اگه شیرت خوبه کمکی نده من یه هفته درگیرم بودم تا سینمو دوباره بگیره
هر شیشه ای بدی فهمیده بشه سینه رو ول میکنه من بچم سه ماه و نیم بود سینه مو دیگه نگرفت متاسفانه به گفته دکتر دخترم اگرم کمکی مبخوای بدی با سرنگ سیسی کن بده بخوره
سلام عزیزم
ما داریم یه گروه برای گلبهاریا درست میکنیم تو روبیکا دوست داشتی ای دی تو بذار عضوت کنم🍒🌱
دکتر اونت اتی رفلاکسش شبیه سازه سینه مادره ۲۴۰۰ قیمتشه
بستگی به بچه داره
من خودم هم شیشه میخوردم هم سینه
شیشه بچگیم چیکو بود
الان میگن اونت خوبه
من تایم دانشگاه میدم فعلا که مجازیه جز وقتی مجبورنشم اصلا شیشه نمیدم
اونت
من دکتر براونز میدم ول نکرده
من بیبی سیل میدم خیلی عالیه
اونت چون مثل سینه مادره و تا بچه مک نزنه نمیریزه ازش
ولی بازم سینه خودتو بیشتر بده
من اونت میدم ول نکرده
اونت خوبه
من بی بی لند میدم سینمم میگیره
بی بی لند میدم . سینمو هم ول نکرده
من بیبی لند میدم خوب بودش
بیبی لند خوبه من بچم اکثر سینمو دوس داره تا شیر خشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.