۶ پاسخ

آره سزارین

تیراژ چیه

دیگه چیزی نمونده 🥲برای منم جدیدا اینقد شدید شده نمیتونم غذا بپزم یا کار کنم

اگر بدتر شد برو دکتر چون هفته های آخری

برو تریاژ عزیزم

من هم واژنم خیلی دردمیکنه همیشه احساس ادراردارم یکشنبه نوبت دکتردارم

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی