۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی دیدم شما ارتودنسی دارین یه سئوال من آخر ارتودنسیمه این جلسه برم باز میکنم بنظرت اگه دندونام لپری داشته باشه بگم برام مرتبش میکنن یا اون جداس؟

همو بهتر ک نیان والا چه گلی زدن ب سرمون.من وقتی انقد زن قوی بودم ک همیشه هودم پشت همه بودم و از پس خودم و خرج مخارجم در میام و از صدتا مرد بهتر کار میکنم فقط هل بودم ی نری و قبول کردم ک هر روز تن و بدنمو بلرزونه با رفتاراش

به نام خدا ملا خونه 😂

سوال های مرتبط