۲۵ پاسخ

قطعا بچه داری. بارداری حتی نمی‌تونستم راحت نفس بکشم

بچه داری

۱۰۰درصد بارداری قشنگ عشقو حال میکردم😅

مجردی😐😐🤦‍♂️🤦‍♂️🤣🤣😭😭

بارداری بهتر

من که مردم قطعا بچه داری

هیچکدام خخخخ

فک میکردم بازداری بیخوده سخته نگو بچه داریم همینه نابودم دیگ کلافه ام خسته ام فک میکنم کلا مادرشدن سخته هم بارداری هم زایمان هم بعدششششش کلا نابودی

قطعا بارداری🫡

بارداری شرف داره ب بیخابی و کولیک و رفلاکس و حساسیت و زردی

هردو قشنگیای خودشو داره

🤣🤣🤣🤣🤣بارداری

جفتش🥺😍
ولی بارداری راحتره

بچه دارررری

بارداری🥲

حاضرم صدسال حامله باشم😁😁😁😁

بچه داری

بچه داری

بارداری راحتتره بجز ماه اخر ولی بچه داری خیلی شیرینه خیلی، یکیو بخام انتخاب کنم بچه داریه

بارداری قطع به یقین

بارداری 😐

بارداریییی

بچه دارییییی قطعا
بدنت درد نمیکنه حداقل
چون بچه دوممه راحت میتونم نظرمو بدم

بارداری

بارداری راحت تر بچه داری شیرین تر

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۷ ماهگی