۴ پاسخ

من که تست نکردم ولی خامه هنوز ندادم

من ‌ک لوبیا پلو از ۷ماهگی ب رادمهر میدم تستم نگرفتم اصلا
خامه رو هنوز شروع نکردم

خامه اره البته اگه بچت به پروتیین گاوی حساسیت نداره فگر نکنم مشکلی باشه

لوبیا پلو چه جدا جدا همشون تست نکردی؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۱ ماهگی